Direktlänk till inlägg 26 november 2013

Komma igång

Av Elin - 26 november 2013 12:43

Alltid tycks något stå ivägen för min framgång och lycka......jag själv!

Just nu vill jag komma framåt med ridningen, för tillfället råkar jag ha en jädra nackspärr, i vanliga fall är jag bara feg (läs; rädd). De har kommit med barnen och åldern och jag hoppas verkligen det går att övervinna.

Sen är jag just idag eller särskilt denna månaden eller kanske varit hela hösten, så trött på kass ekonomi. Jag jobbar hela tiden i uppförsbacke! På två månader har jag fått räkningar på de kära djuren på över 30 000:- självklart är de ju försäkrade så min del att betala har ''bara'' varit runt 10 000:-.

Skolan går bakåt, nja eller i alla fall VÄLDIGT sakta framåt. Och detta är något jag alltid mår dåligt över men lyckas inte komma ur den negativa bubblan och hitta energin igen.

Blir så här ibland, känner mig deppig och tappar all lust och motivation.
Vill massor men vet inte riktigt vad?!
Vill ha mer och mer och mer.......ser inte alktid vad jag redan har!

Positivt; fick förra veckan en remiss från en specialenhet i Västervik där de ska utreda min smärta. Efter snart 4 år kanske svaret närmar sig och äntligen någon som har lyssnat på mig!
Sevens humör börjar vända o Lizettes ägare Anna tyckte att hon blivit super fin. Ville till och med att vi ska ställa ut henne.
Lizette är en mini shettis på 82 cm, dansk import, född 2002, som Anna köpte för avel och utställning.

Lite klyschigt men jag har en underbar familj som jag älskar och som älskar mig tillbax och dom är viktigare än allt annat! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 17 december 2013 19:49


Nu var de länge sedan jag skrev nått..... inte bra för de är skit svårt och komma ihåg vad som hänt! Var på återbesök i Malmö förra måndagen och läkaren var inte nöjd med läkningen. Förstod inte varför de inte läker och sa att jag kommer behöva k...

Av Elin - 4 december 2013 22:04


Igår fick jag gå till vc då ett sår vid ärret på magen öppnat sig till ca 3 cm. Fasen :( de som har varit läkt utan en enda skorpa i ett par veckor nu! Så igår togs en sårodling, en omläggning av såret och 10 dagars kur av antibiotika. Tabletterna är...

Av Elin - 2 december 2013 00:20

Efter att jag tagit ofrivillig sovmorgon till kvart över tio blev de snabba ryck till stallet. Hulda borstade och fixade Lizzan när jag mockade och donade. Hon gjorde en indian frisyr på henne idag. Sen ledde jag henne i paddocken och vi tränade ...

Av Elin - 30 november 2013 08:35


Allt rullar på, dagarna känns lite slentriana, längtar efter julmys. I tisdags blev de en sjörunda med Seven med lite galopp på hemvägen. Han var faktiskt snäll (dock pigg) gjorde inget dumt förens en helikopter flög mitt över oss för då hoppade ...

Av Elin - 25 november 2013 20:30

Dykes Seven Eleven 2009 e. Dee Just Van Dyke ue. Libero H ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards