Alla inlägg den 7 november 2013

Av Elin - 7 november 2013 20:04

Om det inte var för att jag blev paralyserad av skräck så kunde jag tagit kort på två älgar, en ko med kalv! Jag är rädd för alla vilda djur, lika löjligt som det låter, men jag får panik!!!

Efter jobbet cyklade jag till dagis o hämtade Nova och därifrån vidare till stallet. Vi fixade till alla tre idag med, Nova borstade Lizzan och jag mockade. När vi sedan skulle cykla hem och precis kommit nerför backen, i mörkret, där står älgarna mitt på vägen.... Jag tvärnitar o vänder, Nova undrar vad jag sysslar med. Två tanter kommer gående och de erbjuder att jag kan gå med dem. Så pinsamt men jag kan inte hjälpa de, hjärtat rusar o tårarna är inte långt borta. Precis när vi passerar där älgarna sprang in i skogen så hör man kvistar brytas men de går inte se för de är så mörkt (tur de kanske) för dom var alldeles för nära!

Nu sover den lilla, den stora ska precis lägga sig och min kära make vet jag inte när han kommer hem.
Så blir att plugga en stund innan all energi är slut.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards