Alla inlägg den 15 november 2013

Av Elin - 15 november 2013 19:10

Gårdagen började med stress -morgon fodring, vidare för att lämna på dagis och sen vidare till jobbmöte.

Stressa! Till stallet för en skogsrunda innan mörkret föll. Herregud, vad sysslar min häst med? Kom inte långt förens han kastar sig ner i diken och reser sig, backar, reser sig, backar....... Han har ingen koll när han bråkar så jag var riktigt rädd han skulle göra sig illa och jag blev argare än jag borde. Så jag klev av och mamma hoppade upp (Ja, ni läste rätt). Så hon "skadade" sig lite, sträckte armbågen o blev halvknockad i ansiktet, men tillslut gick han. De lät värre än det är! ;) Jag ledde Maran och hann lugna ner mig! Sen hoppade jag upp igen o då var de hemväg och då gick det bra, det han inte vill är att gå först när vi går "bortåt".

Sen stressade jag lite till, hem och hela familjen gjorde sig iordning för middag hos Lisen och Moje!
Super gott :) förrätt (räkor), varmrätt (älg) och efterrätt (choklad och hallon).
Tindra och Nova busade järnet, Liam spelade wii och vi vuxna pratade strunt och och hade de trevlig.

Fick bara suddiga bilder med mobilen, vet inte vad som hänt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards