Alla inlägg den 6 november 2013

Av Elin - 6 november 2013 23:22

Igår kväll gick jag, man, dotter och Mini en långpromenad till Mårslycke.
Vi gick ut till stallet för att tvätta o lägga om såret på Seven o sedan hem igen.
Det var det vi hann med efter jobb, förutom vardagssysslorna då såklart.

Idag blev de stallet tidigt, vi gjorde iordning till alla tre hästarna sen red Hulda ner till ridhuset. Vi var där lite efter nio så jag trodde vi skulle vara ensamma o Nova trodde Sandra skulle vara där. Kan säga att jag hade fel! Nova känner Sandra mycket mer än vad jag gör har jag märkt. :)

Är på jobbet o längtar redan tills jag slutar imorgon vid 15.30

Av Elin - 6 november 2013 22:54

I måndags, efter en heldag med studier blev de en skrittrunda på Seven. Jag satt kvar! Var lite orolig för en avåkning, särskilt eftersom jag inte ridit sedan operationen för 8 veckor sedan.
Och Seven har vilat 2 veckor nu eftersom han fick en spark på höger framknä. Som resulterade i veterinärbesök, pencillin sprutor, bandagering o vila! Men ingen hälta eller feber o svullnaden gav med sig på bara någon dag. Så håller tummarna för att sårfickan o inflammationen inte gått in i leden.

Vid halv sex (inte exakt som på tv o ingen Helge Skoog) träffades jag, Louise o Lisen på middag o vin! Först ut att vara värd var Louise o hon bjöd på toast skagen, oxfile' och hallon dessert. God mat, trevligt sällskap o en jätte rolig kväll.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards