Alla inlägg den 2 december 2013

Av Elin - 2 december 2013 00:20


Efter att jag tagit ofrivillig sovmorgon till kvart över tio blev de snabba ryck till stallet.
Hulda borstade och fixade Lizzan när jag mockade och donade. Hon gjorde en indian frisyr på henne idag. Sen ledde jag henne i paddocken och vi tränade på ridvägar, blev ingen galopp idag. Huldas rädsla sitter fortfarande i men Lizzan var jätte lugn o snäll idag.
Kändes lite mer oroligt att ta ut min kära kuse då han har gjort både de ena och de andra på linan. Sen lite stormvindar på de så tänkte jag att de kan väl bara sluta i grantopparna. Men icke.....jädra så fint han skötte sig. Han var så lyhörd, bärig och sån kraft i stegen jämfört med i våras.

Sedan for jag till jobbet. Bara fem dagarna kvar nu inför tre dagars ledigt. :)
Imorgon har jag utsläppet och efter möte så ska jag även hinna hämta torv och kanske rida lite med.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards